Zeynepensar En son plesanta rahımden azcık yukarıya cıkmıstı şuan nasıl bilmiyorum ama benim hep agrım war
SekerAnne Zeynepensar inşallah normal yerine yerleşir canım benim de karnımın altında hep bir baskı bi de yatakta dönerken bile kasıklarım ağrıyo kaçıncı haftadasınız
Zeynepensar 25 haftaya girmek üzereyiz 2 gün sonra ama çok sancılı geçiyo benim ilk oğlumda yoktu böyle bişey
SekerAnne Zeynepensar benim de bu zor canım ilkinde çalışıyordum ve bu kadar ağrım yoktu .ben de bugün kontrole gittim benim de yukarı çıkmış biraz doktor dinlenmeye devam et dedi çok sevindim
SekerAnne Plesanta previa annelerim plesanta yukarı çıkmış bu şekilde devam dedi ki önceki kontrolde umut vermemişti , Allah büyük Çok su Çok dinlenme Rahatlık Bunlar önemli hepimiz güzel gelişmeler yaşayalım inşallah 🤲🏽❤️
Zeynepensar Ayy çok sewindim aynen dinlenmek lazım bende ilkde çalısıyordum bunda çalışmayı geçtim yürüyemiyorum bile bakalım 29 haftada randewu war o zaman ne olacak hayırlarla normal dogurabilirsin dese inşallah🤲
SekerAnne Zeynepensar canım inşallah gönlüne göre olur benim ilk sezaryen ama bunda böyle çıkmaya devam ederse sancını bekleriz istersen dedi ben de ilkinde çok zor bir doğum yaşadım normal riskine girmek istemiyorum ama hayırlısı her şeyin Allah bilir umutlu olmak gerçekten işe yarıyor ,
ikizlerin_annesi__ Çok şükür benim de aşagıdaydı ama bugün güzel haber aldım 20. Haftam da eşim yukarı çıkmış çok şükür kızlar sadece uzanın bol su bende çok ama çok korkuyordum ama asla gerek yokmuş ne zman kafama takmadım rahatladım hersey yoluna girdi