Esracim Kızlar 26+1 deyim . Uygulamanın girişinde 2. Trimeser bitti daha zorlu 3. Trimeser dönemi başladı diyor. Gerçekten son üç ay çok mu zor 🙁
zehracinar Esracim Benim için en kolay dönem 3. Trimester di,sadece nefes darlığım var ve bi kaç gündür sancılarım var onlar bile güzel geliyor çünkü bebeğime kavuşmama az kaldı ❤️
Nuraypazarlioglu Esracim son ay zor sadece gerisinde sıkıntı yok 😊 o da uykusuzluk nefes darlığı rahat yatamama bazen yürüyememe halsizlik falan başka bir şey değil
Mrvsoner Nuraypazarlioglu ay evet bende 3.trimester oldum ve uyuyamıyorum ya deli gibi uykum oluyo ama uyuyamıyorum ağlasayasım geliyo resmen
Rumeysaylz Ummi Yaaa 😍 aynıyız bende 26+2 yim benim için biraz zor geçiyor ama kızlar sırt ve bel ağrıları beni mahvediyor özellikle geceleri birde çok sıcak nefes bile alamıyorum sokağa çıkamıyorum 😔
Hcrksk Bebek tekmeleri daha hissedilir şuan.babasının sesine direkt tepki veriyor alarmı ötünce uyanıyor.müzik açınca dönüyor bu kısımları çok keyifli.ancak yürüme zorluğu,bel bacak ağrıları ve nefes darlığı başladı bende.o da çok normalmiş.ayrıca bacak içlerim çatladı kilo alıyorum artık💕ama mucizemize kavuşmak için değer💕
Zee88 Esracim esas zorluk 35. Haftadan sonra oluyor vede herkesin farklı öyle düşünerek motivasyonunu düşürme derim ben👍🏼
sblbskn 39+0 la doğuma günler sayıyorum🤗 tüm aylari göz açıp kapayasıya bitirdim ancak 36dan sonra zaman durdu benim için😐 heyecan, sıcaklar, alınan kilolar, ödemli ayaklar, kesilen nefesler ve uykusuz her gece😢 e bir de 38den itibaren mahalledeki bakkalın, yoldan geçen hic tanımadığın teyzenin bile 'hâlâ doğurmadın mı? Ne zaman doğacakmış? Gün belli mi?" sorulari 🤦♀️ dogurcam teyzecim elbet çıkacak bu bebe de ama ne zaman bende bilmiyorum 😤
Esracim sblbskn ay ne gereksiz insanlar ya. Bu arada 30 dan sonra iki hafta da bir mi gidiliyor doktora
Marpling Esracim evet zor 30 ku haftalarda hayat degişiyor.agırlasıyorsun sona doğru paytak paytak yürüyorsun.hareketler kısıtlanıyor.acı agrı anlamında düşünme
tomurcukannesi Esracim ben 32. Haftadaym henüz karnımın az daha büyümesi dışında farklılık hissetmiyorum zorlanmadım daha☺️
Ceylanyusuf Esracim ewet gerçekten çok ağırlaşıyor insan gece uyuyamıyor son ayda kusma felan oluyor Rabbim yardım etsin inşallah bize canm
Sisi Esracim 8. Ayimin bitmesin 2 hafta kaldi ama oyle bir zorlugu yok sadece adet olcakmisim gibi hafif hafif sancilar basladi. Onun eisinda yok bence oyle kotu dysunme belki son ay zor olablr diye dusunuyorum 🤔
Aysenurtsr Esracim son 3 ay degil sadece 1 ayin zor sondaki. Oda 35,36 dan sonra agrilarin oluyor ve agirlasiyorsun, bunyeye gorede degisir simdiden kendini niye stresse sokuyosun 😊
Muko Esracim evet en zoruda bu aylardan sonraymış o mide bulantıları iştahsızlık koku hassasiyeti neki. 38+4 haftalığım ayaklar eller bomba gibi şiş hava artı bir sıcak bana gece uykusu yok çocuk hareket ettikce canımın acıması...
tco Esracim hamile olduğumu bu donem hissetmeye basladim laylaylom geciriyordum. Agrilarim basladi bence en zor donem.
Sema166 30 dan sonrası bana çok zor geçti hamileliğimin 6,7 ayını prenses gibi geçirmişim valla son aylar zor bana bide zamanda geçmiyor sanki 😑
Zuhal2205 Esracim 2.si balayı gibi derlerdi de inanmazdım gerçekten buna 3e girince anladım öyleymiş 🙄