Anestezi07 Doğuramıyorum totemi tutuyormuş 39+0 olduk şimdiden yazsam 40 ı görmeyiz belki 😁 tam 3 haftadır nstde kasılmam çıkıyo ama hiç etki tepki yok 🙄
Ftmsgr Anestezi07 ahh ahhh bacım doğuramayanngiller olarak sabırsızlıkla bekliyoruzzzz nişan filan yok 39+6 🤭
Anestezi07 Ftmsgr kendimi teselli ediyorum öyle ya da böyle en geç 10 güne kucağında olacak zaten diye ama yok 😁 çok sıkıldım
rgk Anestezi07 kız bi de ben diyet yapıyorum yetti vallahi gelsin de bi çikolatalı kek bi poğaça yiyem😂
Anestezi07 rgk Bende diyet modundayım valla çikolata yemeyi özledim doktorum bebek kilo almasın rahat doğurayım diye herşeyimi kesti 😁
Handemurat10090 40+1 oldu hala gelmiyor oğlum sığmıyorsun artık karnıma gel diyorum ama hiç geleceği yok gibi