Melek3465 Kızlar merhaba hamilelikte gogsunuz normal halinden daha fazla büyüdü mu ve sonrasında doğumdan sonra hiç küçülme oldu mu yoksa aynı mı kaldı yaşayan varmı?
kubrakokcan Melek3465 evet gebelikte büyüdü göğüslerim. Şimdi 4 ay oldu doğum yapalı , hala büyük emziriyorum 🥲
Beyzanurecer Melek3465 18+4 üm ama henüz Büyümem olmadı. Sadece hafif dolgunlaştı. İlk zamanlarımda sancılanıyordu ama şimdi ağrı bile yok.🌸
Nihanus Melek3465 evet gebeyken daha 2. Aydan büyümeye başlamıştı oğlumda şimdi kızdada aynı seyrediyor. Doğumdan sonra dahada büyümüştü 3. Ay gibi biraz ufaldı süt terbiye olunca. Memeden kesince eskiye çok yakın bir hal almıştı
Captmom 8+3, hamileliğimi öğrenmeden önce büyümeye başladı ve hala büyüyor. Nereye kadar büyüyecek merak ediyorum 😀 Ağrıyorlar bir de 🔫