günde 1, 1 buçuk paket içen ben 16. haftasa ultrason da bebeği elini kolunu başını yüzünü görünce bıraktım arada canım istiyor ama sanki hiç içmemiş gibiyim( yaklaşık10 sene içtim) şu anda hiç aramıyorum bırakınca içim kurudu böyle şişe şişe su içtim o da geçti rahatım. bilmiyorum bebek doğduktan sonra başlar mıyım? büyük özgürlükmüş sigara içmemek