Melisa07 sezaryan sonrası sana yardımcı olabilecek mutlaka biri olmalı yanında tek başına zor çünkü. Ben doğum yapalı 8 gün oldu kendimi zorlamadan kendi işimi yapabiliyorum ama ayakta fazla duramıyorum dikişlerim sızlıyo en fazla 10 dakika. Benim sezaryanımde biraz zor geçmiş o yüzden kesiğim biraz büyük ben onunla alakalı diye düşünüyorum normalde 1 haftada toparlanırsınız kendinizi korkutmayın bünyeden bünyeye de değişiyo