An itibari ile 40+0 olduk ama ne gelen var ne giden 😣 Doğuma dair hiç bir belirtim yok. İlk hamileliğim 38 sen beri ha bügun ha yarın derken bir türlü gelmedi nazlı kızım 😔
Var mı benim gibi heyecanla bekleyen 🙄
Bir de doğuramıyorum diye post açanlar doğuruyormuş bakalım biz de tutacak mı totem yapalım 🤨😅