2 doz aşılıydım gebeliğimin 11. Haftasında covid oldum ateşim nerdeyse hıc olmadı aşırı halsızlık yerımden kalkamayacak kolumu kaldıramayacak kadar halim yoktu vitamin kullandım doktor takipli şekilde aşırı öksürüğüm olurdu uyutmayacak şekilde sürekli bal sıcak su lımon içtim çok sıkıntılı gectı ama gectı şükür pozitif çıktıktan 6. Günümde sadece öksürük kalmıştı zaten 10 da negatif oldum