Gamzess1 ilk başlarda bende öyleydim daha sonra “olacaksa bu ne kadar düşünsem de olacak kaderinde ne varsa onu yaşayacaksın Rabbim ne vermişse o olacak kim olacak şeye engel olabilir ki düşünceler boş” algısını kafama yerleştirdim ve sürekli Allahım kötü düşüncelerden vesveselerden beni koru diye dua ederim, sende öyle yap canım yoksa destek almanı öneririm çünkü ağlamak sürekli stres bebişini etkilemesin🙏