nsaglr_ benim 6. Hafta bir gün süren lekelenmem olmuştu. Açık kahverengiydi. Doktoru aradım, normal olabileceğini söyledi ve progesteron iğnesi tavsiye etti. İğneden sonra durdu. 8+0 da yine nokta gibi açık kahve oldu. Yine doktoru aradım, kahverengilik çoğalmazsa ve ağrınız yoksa endişelenmeyin dedi. Şimdilik bir daha olmadı. İlk haftalarda tutunurken oluşan minik kanamalar ya absorbe oluyor ya da bu şekilde atılıyormuş. Kendinizi takip edin 🌸inşallah çoğalmaz.