Ayaz2016alya2022 Nasıl gidiyor hanımlar hamilelik benim uykusuzluk bulantı kusma ıstahsızlık devam ediyor yorgunluk
2-prensesannesiii Ayaz2016alya2022 bel,kasik, çatı ağrısı kasılma bu gece 35 oluyoruz 2 hafta sonra doğar inşaallah diyroum 😂💙
Deniiiza Ayaz2016alya2022 bem de 34.haftadayim. nst de sürekli yoğun sancılarım çıkıyor ama ben hissetmiyorum. Açılma yok yine de tetikteyim korkuyorum erken gelirse diye. Onun disinda mide yanmasi uykusuzluk beni perisan ediyo. Artik tasiyamiyorum belime baski yapıyo…
Ayaz2016alya2022 2-prensesannesiii vallah ben diyorum 38 de doğsun erken dogmasında bu 3 gündür aşırı baskı var rahmınde
Ayaz2016alya2022 Deniiiza bende korkuyorum erken doğacak diye baskı yapıyor 3 gündür baya hemde insallah erken doğmazlar
Ayaz2016alya2022 Hatice1123 Allah yardımcımız olsun ben tam dalacam WC ihtiyacı yada biryerlerim kaşınıyor yada susuyorum bir türlüyatamıyorum
2-prensesannesiii Ayaz2016alya2022 Aynen benimde rahmime baskı oluyor idrarim geliyor gibi oluyor . Birde ilk kızım 30 Aralık’ta doğdu onun için oğlumunda bu tarihte doğmasını çok istiyorum 💙😍
Hatice1123 Ayaz2016alya2022 o kaşıntı gelince sinirimden ölüyorum zaten. Tuvalete geç gidince çocuk çıkacak gibi hissediyorum ya yürüyemiyorum bile
Ayaz2016alya2022 Hatice1123 Allah’ın izniyle kazasız belasız bir sancıda doğursaydık Allahım hiç bır kadını o yükün altında bırakmasın 🤲🏻🤲🏻