Birann
Ben de korkuyorum Doğum sırasında panik olmaktan, kapalı alanlarda nefesim kesiliyor normal Doğum bu yüzden korkutuyor beni. Genel anestezide uyanınca ağrı oluyor mu? Gerçi ağrı kesici verirler ama. Sezaryenden de korkuyorum 37. Haftaya yaklaştım bu hafta karar verip gün almam lazım . Çok zor geliyor bu karar.