Mbor büyüyen beşik almış biri olarak montessori diyorum 😂 büyütülen beşiği kullanamadık biz . bebekken ben yatırmadım sürekli emir bırak al koy zaten uykuya hasret oluyor insan . sonra biraz büyüdü bu seferde tutunup kalkmaya başladı , kamera kullandığım halde uyandığı an fırlıyodum odasına yine de son saniye kafa aşağı giderken tutuyordum bu sefer de o yüzden kullanamadım . şuan 2.5 yaşında büyüttük yatağı korumalık alıp anca kullanabiliyor . pişman oldum montessori almadığıma ben .