Ilayda1 Eşimde sperm ileri hız 19 çıkmıştı ama üzerinden 7 ay geçti o süre icinde besin takviyesi yapıyorum hep bal polen havuç kabak çekirdeği gibi şeyler yiyor düzenli.doktorlar bu değerlerle gebelik oluşur sorun olmaz dediler mudahele etmek istemiyorlar. 2 ay değerlendirilen bakalım benim de zaten tek tüpüm kapaliymis açıldı rahim filmi ile.o yüzden biraz umutlaniyorum