Kızlar size bir şey sorucam 4 aylık hamileyim yaklaşık bir aydır oturduğumda ve ayaktayken az biraz eğilince sağ göğüs altında acayip bir baskı hissediyorum acı değil ama rahatsız ediyor karın büyümesi ile alakalı olabilir mı hamilelikten midir başka bir şey mi anlamadım benim gibi bu durumu yaşayan var mı?