Merhabalar 17 haftalık hamileyim 2. gebeliğim biraz kilolu hamile kaldım bümyem kiloya çok elverişli. İlk gebeliğimde de çok aldım hem vücüdum aşırı çatladı hem sağlık olarak çok zorladım çok zor verdim. Diyetisyen ile devam etmeyi düşündğm ama uyum sağlayamzsam uyamazsam diye kararsız kalıyorum sizler süreci nasıl idare ediyorsunuz merak ediyorum