19 haftalık hamileyim, Rabbim nasip ederse kızım olacak. Eşim tutturmuş annemin adını koyacam diyor. Kaynanamın adı Hanife. Kendisini severim ama şahsen çocuğuma ismini koymak istemiyorum. Hem benim tarafımın hemde eşimin tarafının anne baba isimlerini koymak istemiyorum. Gün gelecek ister istemez çocuğumuza kızıp bağıracağız. Canları sıkılacak ve bende sanki annelerime kızıyormuşum gibi hissedecem. Bu konuyu aramızda aşamıyoruz. En son bana ben karışmıyorum sen koy diyor. Bende ortak karar alalım ama annenin ismi olmasın dedim. Nasıl ikna edecem ben bu adamı? Onu da kırmak istemiyorum ama kaynanamın ismini de koymak istemiyorum.