Sngl-12 Kızlar 37+5 haftalık gebeliyim ilk doğumum genel anestezi ile sezaryen oldu bunda kararsizim genel anestezi mi epidural mi olayım epidural olursam kestiklerini hissedermiyim yardım edin lütfen 🥺
ArenAsilmomm Sngl-12 çevremde epidural olan bi kaç kişi genel olarak memnun olduklarını ama doğumdan sonra bir müddet yani 1 yıl kdr boyunca sırt veya bel ağrısı kaldığını söylüyorlar canım ama her doğum kendine özel tabi bilemeyiz
Nurcin Sngl-12 komşumuzun da iğne yaptıkları yer varya… Doğumdan sonra orası açık kalmış hava almış.. kadın ağrıdan duramiyordu. Sonra gitti yama yaptılar öyle iyi oldu.. bazılarında da baş ağrısı oluyormuş.. Amann ilkinde tam baygindim. Allah kısmet ederse bunda da öyle düşünüyorum..
Evlatlarim2 Sngl-12 Buna doktor karar vermiyor mu benim ilkini genel anestezi aldılar bana bile sormadilar şuan bende hamileym
Taze1anne Nurcin çok pardon ben hiçbir şey anlamadım ya da anlamak istemedim diyeyim. Nasıl yani iğne yaptıkları yer açık kalmış yama yapılmış? Bir iğne yeri nasıl açık kalabilir ve orası nasıl yama yapılabilir komşunuz bir şehir efsanesi falan uydumuş olmasın?
Sngl-12 @FusunF hiç bilmiyorum belimden 2 tane iğne vurdular ve bana yaklaşık 2 dk soru sordular sonrasında uyandığımda bebeğim agliyordu 🥰
Sngl-12 @Nurcin yaaa korkmaya başladım genel anestezi istiyorum ama sorarlarsa birde ilkini genel anestezi olmuştum emzirememistim bebeğim sarılık olmuştu kararsızım 🥺
Sngl-12 @"Kubraaasu evet bel ağrısı duymuştum ama kararsız kaldım korkuyorum ve endişeleniyorum açıkçası 🤦
cgdm-trzi Sngl-12 spinal olmanız daha iyi bence hissetmiyorsunuz merak etmeyin genel anestezi de toparlanmak zor oluyor ben spinal oldum gayet rahat geçmişti
Nurcin Taze1anne şöyle ki… İğneyi vururken hava alabiliyormus orası. Bana da saçma gelmişti ama forumda da çok duydum… Sonra gidiyorsun o bölgeye tekrar iğneyle birşeyler yapıyorlar. Ve o ağrılar diniyor. Öyle bir şeyler işte. Komşumuzun başına geldi. Detayı bilmiyorum ama yaptıkları şeye yama demişti
Sngl-12 @cgdm-trzi evet genel anestezi de toparlanma zaman alıyor epidural düşünüyorum ama işte acıyı hissderim diye endişeleniyorum teşekkür ediyorum beni aydınlattığiniz için 🥰