Ezgiezo ben 11-12.haftalarımda başladım. Genetik yapım çatlağa meyilli her yerim çatlak bari göbeğim olmasın diye soğuk sıkım Hindistan cevizi yağı, sarı paket biooil, incia çatlak kremi aldım. Ergenliğimden beri Çatlaklardan bıktığım için hepsini deneyeyim dedim 😂 hatta bu hafta bir de lierac sipariş ettim gelsin onu da kullancam😂 Şimdi 6.aydayım görünürde bir çatlağım yok şükür.