Serpil9293 Arkadaşlar 2li taramam var ama yaptırmak istemiyorum mutlaka yapılması gereken bişey mi şart mı yani yaptıranlar bilgi verebilir mi
Filizdogan Serpil9293 2li testte sadece down sendromu varmı ona bakılmakta bende kan verıp sonuç alamamıştım dırek özele gıdıp doktoruma sordum aldırmak ıstemıyorsan çocuğun hastada olsa yaptırmamam çok sıkıntılı degıl 4lu ve ayrıntılını yaptır orada asıl kalp ve dışarıdan müdahale edılecek bır durum varmı onlara bakılmakta 2lide hiçbı sekılde sonuç rısklıde olsa müdahale yapılamıyor bende 2limi yaptıramamış 4lu ve ayrıntılımı yaptırmıştım
Snmaydemr Doğruluk payı %65 olan bi testi yaptırmak çok ta akıl işi değil diye düşünüyorum.Ben yaptırmadım hiçte pişman değilim
Serpil9293 esrmhmt çünkü Allah korusun şüpeli bişey çıkarsa o şüpeyle 9 ay yaşamak istemiyorum ben bu günleri tam 5 yıl bekledim bebeğim benim herşeyim Allah tan gelene razıyım
esrmhmt Serpil9293 peki erken çözülebilecek bir durum olursa fakat yaptırmadığın için farkedilmezse? Tabi bu testte erken teşhisin bir önemi yok diyorsa doktor o ayrı mesele👍
esrmhmt Serpil9293 er veya geç Allah nasıl isterse öyle yaşarız, yaptırıver git herkes gibi benim dünyaya getireceğim çocuk adı üstünde benim, bizim her türlü kabul ama belki yaptırmadığına pişman olursun, yaptırdığına değil👍 Hem olumlu düşün olumlı olsun.