Selam tecrübeli anneler ve benim gibi anne olmayı bekleyenler💕 Benim sorum şu ki her daim küçük göğüslü birisi oldum şu an 37+4 günlük hamileyim ve 38+0 da yani çarşamba günü sezeryan ile doğum yapacağım lakin hala daha göğüslerim büyümedi acaba doğumdan sonra sütüm gelir mi yoksa gelmez mi çok düşünüyorum bu durumu tecrübeli anneler ne diyorsunuz ?