denis89 7 haftalık hamileyim ve saçımda inanılmaz derece de kepek oluşmaya başladı. Ayrıca çok fazla saç dökülmesi de var. Herhangi bir çözümü olan var mı ?
sedaozdemirr denis89 Aynı sorunu yasıyorum resmen.11 haftalıgım ve sacım dokuluyor cok,bıraz kepek de farkettım🥺 Çözümü olannn?
ilkbeybiannesi Kızlar benim de kepek sorunum hep vardı 😣 Dercos şampuan eczanelerde ve internette satılıyor kesinlikle birebir çözüm. Denemediğim şampuan, yöntem kalmamıştı bunun üstüne tanımam. Kokusu kötü ama sorununuz geçince bırakırsınız
ilkbeybiannesi incisu 150 TL falan fiyatı, benim saçım kuru olduğu için yeşil renkli olanı aldım yağlıysa farklı seçenekleri var ona dikkat edin.
ilkbeybiannesi Pineapplemom neye göre içeceğini çöl kirli diyorsunuz? Benim kepeğimi geçiren tek şampuan o ve eczacının önerisiyle aldım ilk. Sağlığa zararlı bir şey olmuş olsa kendimde bi yan etki görürürm bunu da geçtim eczanede satılmaz ve önerilmez değil mi ? İnsanları durduk yere tereddüte sokmayın
Pineapplemom ilkbeybiannesi ilkbeybiannesi Bende bir yıldır aynı şampuanı kullanıyorum doktorum kafa derisinden emilim çok hızlı olur dedi ve bırakmamı istedi okursanız etiketi anlatsınız zaten normalde olmaya bilir ama gebelik için zararlı
Pineapplemom Bende bir yıldır aynı şampuanı kullanıyorum doktorum kafa derisinden emilim çok hızlı olur dedi ve bırakmamı istedi okursanız etiketi anlatsınız zaten normalde olmaya bilir ama gebelik için zararlı