Kahveli Az önce ovulasyon testi yaptım damlatir damlatmaz C den önce T çizgisi belirginlesti(kızardı) hemde baya sonra C belli oldu. Bunun mânası var mi merak ettiğim için sormak istedim. https://ibb.co/1QcqWKL
Kahveli Deletedmom73711 Kiz yarin regl günüm son dk mi yumurtluyom ben napiyom anlamadim valla bu ay hiç bisi
Kahveli qokceyy Sabah yapmistim çıkmadı silik çizgi bile yoktu ama bu ovulasyon testi yine benim kafamı kurcaladi
Kahveli Deletedmom73711 daha sabah ilk idrarla yapmistim silik çizgi bile yoktu o yüzden regl gecikirse yaparım diye düşünüyordum
Deletedmom73711 Kahveli O zaman ikinci bir yumurtlama olabilir, bazen oluyor çünkü. Her ihtimale karşı değerlendir canımm.💖