ayseegell Happymonsy Bende Serdar nemliye gidiyorum ama detaylıyı Turgut Özal’da ücretsiz yaptırmıştım.
Busra_Yildiz Happymonsy 20. Haftama kadar oraya emrullah beye gittim sonra memnun olmadığımız için değiştirdik şimdi gözde Akademiye gidiyoruz Zercan hanıma
Happymonsy GamzeAlii Merhaba ben de serdar nemliye gidiyorum birşey soracaktım detaylı ultrason yaptırdınız mi. ? Fiyatını bir türlü ogrenemedim.belki siz bilirsiniz yaptirdiysaniz bilgi verir misiniz ? 😍
Meryemce92 Happymonsy Yok yaptırmadım canım. Sadece 2 li yaptırdım risk çıkmadığı için gerek duymadı diğerlerine.
Deletedmom62627 Busra_Yildiz şu canımı aldaaaaa bana bizi geri veeeeerrrr 😁😁 benimde son 11, nerde doğurcan
Busra_Yildiz Deletedmom62627 hahaha 😂😂 Gözde Akademi de bütün ekibi tanıdım artık hastanede yata yata 😂
muges44 Busra_Yildiz kız vallahi doğum sonrası daha zor derlerdi de inanmazdım. He kütlenden kurtulmuş oluyosun o büyük rahatlık ama😂 ay Allah bir avazda kurtarsın hepinizzzziiii
muges44 Busra_Yildiz dikişlerim düştü daha iyiyim şükür..haftasonu dönüyoruz bizde nasipse. Artık yaza inşallah bir dahaki:)