Kızlar merhaba esenler medipol hastanesinde doğum yapan var mı, memnun musunuz, doktorunuz sizinle iletişimi nasıl size telefon numarasını veriyor mu. Bi tanıdık doğumda hemen kesik atıyorlar çok özensizler demişti. Kafam çok karıştı. Özellikle telefon numaralarını vermemişlerdi mail atın demişler. Bilgisi olan memnun yada memnun olmayan doktor tavsiyesi olanlar varsa yazarsanız çok memnun olurum. 7+2 deyim ve hastane ve doktor seçiminde çok zorlanıyorum. Bi yere gidip ve devam etmek istiyorum çok zorlanıyorum