Feraymali Kzlar 10+4 haftaligim ama bel agrim var anlam veremiyorum bu haftalarda olması normal mi acaba hiç olan oldumu
Dyg34 Feraymali oluyor ya bende de oluyor o haftalar daha sıktı suan 15 karın agrısı 🙄 rahim genişlemesi falan diyorlar senın ıcınde gecerli
esrmhmt Evet bizzat benim aynı o haftalarda başladı 26. Haftamdayım hala devam ediyor ilerleyen zamanlarda daha da artıyor, doktora soruyorum normal diyor hatta dr kaldırıyor yatınca falan kalkamıyorum🤷♀️