Hamile olduğumu yeni öğrendim son adete göre 3+6 ve bugün hiç aklıma gelmedi zararlı olabikcegi saçlarımda boya yok siyah tarcınbakıra evde öyle kendim boyadım üstler tuttu sadece zaten ama çocuk icin zararı olur mu nolur çok tedirgin oldum çoğu çocuğun beyin gelişimine zararlı diyor 🥺