Melisaelf Arkadaşlar Sezeryan mı düşünüyorsunuz normal doğum mu 4+6 haftalık hamileyim şimdiden düşünmeye başladım 😂🤦🏻♀️
gamzosgamzos Melisaelf ilk kızımda gebelik tansiyonundan dolayı sezaryen olmuştum ama zaten istege bagli olacaktım zorunlu olmasada 😊 bu bebisimdede sezaryen olacagim inşaAllah 😊
Rabiaseher Melisaelf bencede keyfini cikar ne olcagi hic belli olmuyo mormal dusunuyon sezeryqn oluyo
Clementinee Melisaelf herkesin doğum hikayesi farklıdır. Daha çok erken şimdiden bunları bence sorgulama 🤍