Mamasita ben 26 haftaliğim daha yaptirmamişim ama doktorum 28. Hafta da ayptiralim dedi beğimin fazla suyu vardi şekerden olabilir dedi 28. Haftada seker yukleme testi yapacaz ilk gebeliğimde iyi çikmişti bunda da inşallah sorun olmaz doktorun onerdiye yaptir cnm