123456Ankara evet canım ben bu sebeple 2 doz aşımı oldum ama hiçbir şey olmadı çok şükür yakalanmaktan daha çok korkuyordum bu kötü haberlerden dolayı . Daha önünde çok uzun yol var kuzum Allah seni de bebegını de korusun ama aşı olman da en azından içini rahatlatır ya da kendını cok iyi koruman gerek , 1-2 hafta sonra artık bısı olmaz 3 aydan sonra öneriyor doktorlar zaten 🥰