baby74 bir ara adet kesilmesi problemi yaşadım, kayınvalidemin ödü patlıyordu düzelmeyecek diye. Tahlillerim testlerim hepsi temiz çıktı, bir gün yeğeni var 13 yaşında, çocuk bana abla kolların morarmış neden diye sordu, ben de kan verdim canım ondan dedim. Kaynanam döndü dedi ki ablan adet olamadı da, çok korktuk bebekleri olmıycak diye ama doktor her şey iyi demiş olcakmış bebekleri. Ya 13 yaşında bir erkek çocuğu karşındaki, benim hakkımda bu kadar ayrıntı vermene ne gerek var. Ben de döndüm dedim ki anne orasını Allah bilir bende sıkıntı yokmus ama belki oğlunda vardır, sen garanti garanti konuşma, hepimizin hakkında en hayırlısını versin Allah. Öylece suratıma bakakaldı. Yani senin yerinde olsam yeri geldiğinde “Anne sen böyle cocuk baskısı yaptıkça oğlun üzülüyor” diye lafı söylerdim. Bizi sorunlu görünce hiç kırılıp üzülür müyüz diye düşünmeden patır patır densizce konusuyolar. Bilsin, ayağını denk alsın bence.