abcdninannesi Seydanuurr4 benim yumurtlamadan 5 gün sonra sol göğsüm ağrımaya başlamıştı şuan 5+2 yiz ☺️☺️ Adetime 15 gün vardı 😁
-Melek Baliminannesii hayırlısı olsun canım hakkında hepimiz güzel haberlerini bekliyoruz gelsin artık eşin😡
Elif5561 Baliminannesii bende adetimden bir kaç gün önce yaptım akşam yaptığımda negatif çıktı sabahında ilk idrarla yaptım testi pozitif çıktı sabah ilk idrarla yapmanızı öneririm🤗
ozlem_d Ben ilk test yaptığımda bilemedim çok su içmiştim tüm gün akşama negatif çıkmıştı o yüzden. Sabah ilk iş yapmak daha kesin sonuç verebilir diye düşünüyorum
Baliminannesii Biraz daha beklıcem kızlar zaten ayın 16 sında doktora gidicem 17 sinde real günüm bakalım lütfen dua edin de bu sefer olsun
funnymummy Seydanuurr4 canım normalde gecikince belirtiler daha çok belli oluyor bugün bende tesadüfi alışkanlık test yaptım adetime 4 gün var ama 2. Çizgi silik çıktı adet günü tekrar yapıcam ama testi