Zeyzeyu19 26 haftadayım ara ara bendede oluyor. Bide benim ikiz gebelik. Doktoruma sordum kalça kemikleri genişlediği için bide bebekler büyüdükçe baskı yapıyormuş. Vede vücud kendini normal doğum provası yaptığındanmş. Normal dedi doktorum.
Bende yatakda bazen ne dönebiliyorum. Ne koltuğa oturduğunda ayağımı koltuğa kaldırabiliyorum yürürken bile çok acı oluyor. Bazende hafifliyor. Ama korkmayın normalmiş