Gullll Idarar testim olumli cikar cikmaz dr gittim . Saglikli Gebeligim oldugunu soyleyen drum. Kan degerlerin normal dedi ve folik asit wermedi .sordugun herkese wermisler hatta gebelik dusunenler bile iciyormus . Bana neden drum wermemis olabilir ki 🙄
Shnbsk Gullll arayıp öğrenmelisin bence çünkü bırak gebeliği dediğin gibi düşünenlere bile aylar öncesinden başlıyorlar. Değerler ne olursa olsun.
Patito__ Gullll hemen kullanmaya basla bn ogrenir ogrenmez dr angitmeden basladim cnku her dr veriyor vermeyende unutmustur veya onemsememistir
Busrademiir Gullll Canım folik asid çok önemli, doktor ya unutmuş ya da umursamamıştır. Eczaneye gidip alabilirsin ben folidace b12 vitaminli kullanıyorum 10 gün geç bir süre benim için kullanmaya başla yarın eczanaden al mutlaka
svmeybgl Gullll belki doktorunuz vermeyi unutmuştur siz alıp kullanabilirsiniz 10 gün geç süre ☺️ Söyle bir çok vitamini içerenden alsanız çok çok daha iyi olur .. bu Arada hayırlı olsun 💞
Gullll Shnbsk Ecenurmt pamuk_anne Busrademiir cesitleri war mi peki direk folic asit deyince direk aliniyor mu? Patito__
Ecenurmt Kendiniz alabilirsiniz eczaneden sonuçta ilaç değil vitamin gebe kalmadan üç ay evvel başlamıştım doktorum istemişti
pamuk_anne Bildiğim kadarıyla hiçbir zararı yok, ben de al kullanmaya başla derim. Gebelik öncesi 3 aydan itibaren başlanip gebeliğin ilk 3 ayı boyunca da kullanılan bir takviye bu.
Patito__ Gullll 400mg lik al cnm ilac ismi farketmez bn folidoce kullaniyorum her gun gunde bir tane tok karnina iciliyor
esrmhmt Benim arkadaşlarım bebek düşünmeye başladıklarından itibaren kendileri alıp içmeye başladılar, bence de gidip alabilirsin👍
Hayallerim Gullll 25 haftadayım folik asit hiç kullanmadım vitamin kullandım.doktorum banada vermedi hamd olsun şu zamana kadar iyi herşeyimiz rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin tüm hamislere doktorunuza sormadan kullanmayın bence
Efuli53 Gullll kendın alıp kullanabılırsın bn gebelıgmı ogrenınce kendım aldm kullandım doktora gıdınce de tamam devam et ona dedi.
Ecenurmt Bebeğin beyin ve spinal kord gelişimi için kullanmamız gerekiyor. Otizmli önlüyor vs günde 400 mikrogram almak gerekiyor 💕
Hgemr Hamile kalmadan önce folic trioya başladım birkaç ay kullandım. 400 mikrogram olandan alırsanız iyi olur,eczaneler reçetesiz veriyor. Gittiğim bütün doktorlar tavsiye etti.