Efemom2 Bat 17 kasık agrım hala devam ediyo ve bel agrım çok var yarn test yapmayı düşünüyorum bakalım ☺️
Berke Efemom2 biraz daba bekleyin bnce yaaa ben bugun yaptim cikmadi en azndan 2 3gun daha sabrediiinn🙈
kemalim01 Karabasaycan bat 16 Kasım çok az belirtiler var kasık ağrısı gibi akıntı oldu bendede laboquick kaset test var elimde yarın yada pztsi yapsam çıkar mı acaba bir akılda geçen ay gibi hüsrana uğrama diyor ne yapsam bilemedim
Berke Karabasaycan bir iki gun oldu gecti canim belirtide vardi ama onlarda gecti kaldim oyle😁 adet gununu beklemek gerekiyor ya hic dusunmeden