Cok gecmis olsun canim. Bende ilk ogrendigim zamanlar hastanedeyken kanamam geldi. Regl gibiydi. Hemen kadin doguma gittim bakti keseyi gorduk bebegi kalp atisi etrafinda da kanama yok her kanama dusuk degil dedi. Kurtaja hazirladim kendimi kiyafetler camasirlar koydum dus aliyim temizleeneyim dedim sonuclari almaya hastaneye gitcem diye bide. Dus alirken bir pihti cikti upuzun boyle dedim hangisi eli hangisi bacagi fln neyse fotosunu cektim. Megerse cocuk degilmis dusen oylesine bir kanama.suan cok sukur 27.haftanin sonundayim. Icini ferah tut