Neshaakin Kızlar 13+3 haftalık hamileyim bugun doktora gittik oğlum olacağını öğrendik ❤️ Tabi net değildir doktorumuz tahmin yürüttü ama ben hep erkek hissetmiştim zaten 🙈 neyse uyumaya çalışıyorum sırt üstü yattım bugun doktorun ultrason cihazı koyduğu yere ellerimi koydum ortamda sessiz tabi bende hareket etmiyorum sanki içimde bişey takla atıyo gibi mi desem ne biliyim tepikliyo da değil böyle pıt pıt göbüşüme dokunuyo gibi oldu. Baktım gazımda yok gaz sancımda yok ay nasıl heycalandım bu haftalarda hisseden var mı aranızda bebişini 😍
Sarella Neshaakin bence bebektir Benimde oğlum olacak hayırlısyla o dediğin hareketleri hissetim ama sık degildi ve şimdi 20+2 haftalığız aynı hareketler ve daha sert 😊
ebru_ecrin_demir Neshaakin bende 13+5 günlüğüm salı günü kısmetse cinsiyetini öğrenicem daha haraketlerini hissetmiyorum ikinci hamileliğim ikincilerde erken hissediliyor diyorlar ama daha tık yok ☺️
Oglununannesi Neshaakin olabilir canım ben de 14+1 de hissetmiştim🙂 Öncesindede hissediyordum bişeyler ama diyordum kesin organımdır şuyumdur buyumdur dr 14. Haftada hissedebilirsin diyince ilk hissetmem de ihtimal verdim ve her gün olmasada hissetmeye başladım🙂
Neshaakin Sarella ayy inanılmaz bi duyguymuş ya ❤️ Eğer bebekse tarifi imkansız bu mutluluğun Elhamdülillah 😍 sağlıkla gelsin inşaAllah bebişler 👼🏻
Neshaakin ebru_ecrin_demir hayırlısı inşaAllah canım ben daha geç bekliyodum ama oğluş erken gösterdi kendini 😍❤️
Neshaakin Oglununannesi oy maşaAllah uykularım kaçtı ya inanki ha bire elimi koyuyorum karnıma hadi bidaha diye 🙈😍