34 + 3 deyim biraz fazlaymış. Şekerden olabilit dedi. Şeker değerlerim normal. Fakat 3 aylık şekerim sınırda aile hekimim yemene dikkat et dedi. Ben 6 kg aldım çok almadım. Fakat karbonhidrat yeme dedi. Protein ağırlıklı beslenmemi söyledi ben biraz son zamanlarda ekmek fazla yedim😅 ondan herhalde diyorum