Mombabyyy Arkadaşlar test yaptım Çizginin birisi çok silik çıktı diğeri tam renginde idrar yollarından enfeksiyon kaptığım için doktora gittim o ara gebelik testi yaptırdım sonuç 0,26 yani nefatif çıktı aklım bu işi almadı yardımcı olur musunuz
Tatlisannedilekk Mombabyyy idrar yolu enfeksiyonu olunca testte bazen çift çizgi çıkabiliyormuş arkadaşımda da aynısı olmuştu doktoru öyle söylemiş önemli olan hamileliğin kanda çıkıp çıkmaması
portakal33 Mombabyyy bu gönderinizi yeni gördüm sonrasında değer artışı oldu mu? benim eski testim 5 sene önce 0.03 çıkmış bugün test verdiö 0,25 çıktı ama reglime daha 10 gün var
Mombabyyy Deletedmom73711 bilmiyorum idrarımda enfeksiyon vardı onun etkisiyle mi oldu acaba diye düşündüm
Btl-Als Mombabyyy Canım geçen bende birinden duydum enfeksiyon olduğu zaman testte falanda çıkmazmış ama bilemedim baksana kan da çıkmamış asıl kan önemli
Btl-Als Mombabyyy Adetin gecmismiydi peki bendede enfeksiyon var bende 2 gündür adet olmyrm bugün test yaptım 2 nci hemen ckti silik
Mombabyyy Btl-Als aynen canım bencede önemli olan kan testler de mi sıkıntı var dedim kendi kendime 😂
Mombabyyy Btl-Als ben ilk bebeğimi kaybettim o zamanda hamile kaldığımda idrardan yine enfeksiyon kapmıştım ve midem bulanmıştı aynısı olunca test yaptım ama daha bi hafta var yani adete gerçi ilk bebeğimide böyle öğrenmiştim
Btl-Als Mombabyyy https://imgyukle.com/i/k4UXJM Benim testim böyle yakından biraz daha pembe ve belli
Btl-Als Mombabyyy Hayırlısı olsun valla ne diyim benim ilk 2 dakikada çıktı 2 tane test yaptım ikisindede var pazartesi kan vercem