Btlynr13 2 sene önce orada dogum yaptım doktorum Kadriye erdogandı benim dogumumdan sonra oradan ayrıldı ama hastaneden hemşire ve ebelerden çok memnun kaldım hijyen olarak ta çok temizdi şu an 39+5 haftalık hamileyim ama hastane fiyatı baya artmış o yüzden çamlıca erdeme gidiyorum oradaki doktorundan da çok memnunum 🤗