Gamzess1 Arkadaşlar pazartesi günü doktora gidicem kontrole pazartesi 5+1 oluyoruz sizce artık kese görünür mü🎈
MaBelle Gamzess1 ben 5+0 da görmüştüm ama beta değeriniz ve döllenme zamanıyla alakalı bi durum ☺️ 6-7 de gören de oluyor ♥️
Betulpoyraz Bende 5+3 de gördüm kese vardı bebek yoktu 10 gün sonrada bebek için gidicem gözükür inşallah
Browniee 5 haftalık gittik minicik bişey vardı bir hafta sonra tekrar gelin emin olalım büyüyor mu sağlıklı bir şekilde dedi 6 haftalık tekrar gittik normal büyümüştü