Kndmresra 7 aralıkta uçakla Kars’tan Ankara’ya geldim 33+4 gebeydim devletteki doktor 32 ye kadar özeldeki doktorum 35 e kadar yazıyordu, karnım 33 haftalık gibi durmadığı için raporuma bile bakmadılar gebe olduğun anlaşılıyor dediler xraylerden geçmedim, 36 sonrası doktor rapor verse bile uçağa alınmıyorsunuz