Kubra1112 benim 13. Haftada kese etrafında kanama alanı oluşmuş çok fazla kanamam oldu. Progestan fitil ve pruloton depot iğnesi verdi doktorum. Sürekli yatıyorum. Çok şükür bebeklerim iyi 17. Haftadayım ama hala kahverengi lekelenme devam ediyor. İçerdeki kan geliyormuş böyle böyle geçecek inşallah. İhmal etmeyin kanama ve lekelenmeler düşük tehdidi oluyor. Pruloton depot iğnesini yaptırın düşük önleyici olarak biliniyor.