Deletedmom73711 ruya_2993 Geçmiş olsun, doktorunuza sormanız gerekiyor. Her gebelik bir birinden farklıdır. Doktorunuzun numarası yoksa yakında acil varsa oraya gidip muayene olabilirsiniz.❤️🦋
2-prensesannesiii ruya_2993 nişan olabilir . Bence doktora gidin. Benimde nişanım geldiğinde sancım yoktu ama 3 cm açılma olmus
ruya_2993 Sancım yada herhangi bir ağrım yok. Sadece dün temizlik yaptım yordum kendimi. Birde idrarda enfeksiyon çıkmıştı. Uroday saşe kullandım. 2 gün oldu içeli
Eymenozlem ruya_2993 enfeksiyon kaynaklıdır canım büyük ihtimal doğum belirtisi pembe lekelenme oluyo
Deletedmom73711 ruya_2993 Çok geçmiş olsun, ben haftanız yakın olduğu için her ihtimale karşı doktorunuza danışmanızın daha doğru olacağını düşündüm.❤️
ruya_2993 2-prensesannesiii sizin ilk gebeliğiniz miydi. Ben doktora sormuştum kimilerinin sancısız açılması oluyor. Ben bunu nasıl anlarım dedim. Sana olmaz ilk gebeliğin dedi.
ruya_2993 Aradım azar yedim telefondan birşey diyemem dedi ultrasonlada mesai saatleri içinde bakabiliyormuş acilden yatış yapın dedi🤦🏻♀️
Sude-96 ruya_2993 geçmiş olsun canım doktorun neden öyle saçma bi tepki verdi ya özel hastane değil mi birde 🤷♀️ Acile git bencede mutlaka baksınlar bir plesantaya falan
mervebuglemtkn ruya_2993 özele gidiyorsanız kesinlikle açıklayıcı güzel konusmaliydi azarlar gibi değil üzüldüm şuan endişeniz çok çok normal
ruya_2993 Sude-96 ya onun kastettiği şey ben muayene etmeden birşey diyemem yatışını yap ebe baksın önemli bişey varsa beni çağırırlar anlamında 😬
ruya_2993 Ayaz2016alya2022 mukus olarak gelmedi normal beyaz akıntının kahverengisi. Peki sizin sancınız oldumu
Sude-96 ruya_2993 ya dediği normal zaten prosedür bu ama üslubu tuhaf geldi. Gittiniz mi doktora bir sorun yok inşallah
Ayaz2016alya2022 ruya_2993 yok sancım felan yoktu dr gıttım herhangi bişey çıkmadı eve gelmıstım 3 gün sonra sancım geldı doğumum oldu
ruya_2993 mervebuglemtkn ya üslubunu kafama takmıyım dedim de çok sinirlendim aslında. Ayıma girmesem kesinlikte değiştirirdim doktoru. İlk defa başıma böyle birşey geldi diye de ekledi telefonda. 🤦🏻♀️Telefon numarası yoktu santralden aradıydım. Ne yapayım benim de ilk gebeliğim ilk doğumum
2-prensesannesiii ruya_2993 2. De nişanım geldi. İlkinde suyum gelmişti . Ama ikisindede 3 cm acilmayla gitmişim sancım yoktu