Merhaba, d vitaminim düşük diye dr desiferol günde 1 kullan dedi ancak ilaç konularında biraz takıntılı olduğum için prospektüs ve google bilgilerine baktığımda hamilelerin kullanmaması gerektiği kullanılması durumunda ise max 1000 mg geçmemesi yazıyor. ( bi tanesi 2000 mg) açıkcası ilginç geldi. Dr pzt soracağım ancak kullanan konu hk deneyimi olan arkadaşlar fikirlerini yazarsa çok mutlu olurum🙏