Yarın bat ama benim adet öncesi mesela hiç göğüs ucum acimazdi gogusum hassaslasmazdi. Ara ara batmalar da oldu bugün karnım biraz daha fazla agridi. Arada baş dinmesi ve uyku halı de var. Bunların hepsi belirti olabilir mi? Pazartesi test yapmayı düşünüyorum