RumeysaNur34 Son bir haftadır çok terlediğimi hissediyorum askılı ile de uyusam aynı kalktığımda su gibi oluyorum uzun kollu da giyip uyusam aynı evin derecesi aynı değişmedi nasıl böyle oluyor yaaa oturduğum yerde sıcak basıyor bazen normal mi
Hhilall37 RumeysaNur34 hamileliğimin ilk belirtilerindendi sonra geçti yaz döneminde en sıcak günlerde bile terleme olmadı şuan 29+2 deyim 2 3 haftadır gece terlemem çok arttı. Baştan ayağa su gibi uyanıyorum 😬
blessed RumeysaNur34 32 den beri öyleyim doktorum şekerime filan baktı onda da sorun çıkmayınca bir şey demedi. Herhalde normal artık ama ben de kan ter içinde uyanıyorum sabah 🤷♀️
mehtapyilmazturk Hormonlardan kaynaklı olabilir ben de 3-6 aylık arası öyleydim gerçi 9. Ayıma girdim hala terliyorum 🤭
RumeysaNur34 Hhilall37 aynen öyle ya anlattığınız gibi oluyor ilk başlarda yazın sıcağında bile bu kadar terlemedim
Hhilall37 RumeysaNur34 tamamen hormonlardan çünkü ben de doktoruma söyledim öyle önemsemedi olabileceğini söyledi ama beni çok rahatsız ediyor