Syhannseyhan 5+3 haftamdayım kese oluşmuş ama bebeği göremedik 10 gün sonra gidicez görmeye inşşalah sizlerin ne zaman göründü acaba?
Pnaar34 Syhannseyhan 5+1 de kese gorundu doktor 1 hafta sonra cagirdi gittigimzde 6+1 di dedim bebek var mı oo kalbi bile atıyor demisti 🥰🌸
Sevi_l Syhannseyhan ben hamileliğim öğrenince gitmedi bekledim biraz uygulama 6 hafta olunca gittim kalp atışlarınıda duyduk ilk gidişimiz de
Betulpoyraz Syhannseyhan 5+3 de gittim bendede kese vardı bebek yoktu 10 gün sonra yine gidicem şuan 6+2 deyim
malaga35 Syhannseyhan 8 haftalıkken kalbini dinledik canım kimseyi dinleme herkesin hamileliği bir olmuyor adet gününü tam bilmeyen oluyor ben kafama çok takıyodum duyulmuyo diye 28 haftalık oluyoruz yolk kesesi varsa bebekte var demektir