Smysyr bana sorulmamış ama benim de suyum fazla o yüzden cevap vermek istedim edindiğim bilgiler kapsamında. Diyet konusunda bilgim yok ,bende şeker yüklemesi yaptırmadım henüz. Önce dahiliyeye yönlendiriliyorlar sonra diyet için diyetisyene, eğer diyet işe yaramazsa insüline başlanıyor. Diyet için genel itibariyle karbonhidrat, hamur işi, şekerli ve paketli gıdalardan, meyvenin aşırısından uzak durmak gerekiyor. Su fazlalığı birtek şeker kaynaklı değildir. Fakat genelde doktorların ilk şüphesi çoğunlukla şekerdir. Bebek idrar yapar (steril) ve onu içerek amniyon sıvısının dengesi sağlanır normalde. Nasıl ki diyabetli bir kişi sürekli idrara çıkıyorsa, gebelik şekeri varsa ayni şekilde bebek de sürekli idrar yapar ve fazla idrarı yutamaz, bu şekilde amniyon sıvısının dengesi saglanamayip su fazla çıkar. Bebekte şeker dışında damak yarığı varsa ya da midede veya böbreğinde bir sorun varsa da fazla suyu yutamadığı için amniyon sıvısı artışı gözlenir. Bu sebepler nadir. YouTube de Dr Kağan Kocatepe var. Bu konuda ve birçok konuda birçok videosu mevcut, izlemenizi tavsiye ederim👍🏻