Selenaysss Bianneadayiii hayır canım gümüş kapak kullanmadım ama bu rutini bozma krem kalkan kullan içinde biriken süt hem göğüs ucunu nemli bırakıyor insallah tez zamanda ağrıların hafifler emzirmek çok güzel bir duygu bizde acısız devam ederiz insallah 🙏🙏